.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

علی اشرف رحمان پناه در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، گفت: با این نامه از نظر زمانی موافق نبودم زیرا در این مقطع مناسب ندیدم و این انتقاد را محرمانه در فضای شورای عالی مطرح کردم.

وی با گلایه از برخی اعضای شورای عالی نظام پرستاری که از حرف های محرمانه او سوءاستفاده کردند، افزود: متاسفم از اینکه برخی دوستان،  انتقاد بنده را در فضای مجازی نشر دادند و کار این افراد غیر اخلاقی بود.

رحمان پناه ادامه داد: بنده به عنوان عضو شورای عالی نظام پرستاری و با توجه به اینکه کمیسیون اجتماعی دولت از ما دعوت کرد و قاطعانه از وزارت بهداشت خواست قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را پیگیری و تعیین تکلیف کند و با توجه به شرایط سیاسی و اجتماعی صلاح نبود و بنده فضا را مناسب ندیدم که یک نامه سرگشاده برای رئیس جمهوری ارسال شود و به رغم حمایت دوستان باز اگر قرار باشد این نامه مجدد فرستاده شود بنده موافق نیستم و اعتراض خودم را اعلام می کنم که در حال حاضر ارسال چنین نامه ای به نفع سازمان نظام پرستاری نخواهد بود.

وی افزود: بهتر بود نامه به صورت رسمی ارسال می شد چون با توجه به بار حقوقی و اجتماعی در این فضای کنونی کشور و در فضای قبل از انتخابات، به نظر من کار مناسبی نبود.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، گفت: این نامه می تواند باعث موج سواری طرف مقابل شود که از آن به نفع خود بهره برداری کند و مصاحبه هایی با عناوین جعلی و به عنوان نمایندگان ادوار و اعضای شورای ادوار که رسمیت خارجی و فیزیکی ندارند در فضای مجازی مطرح شد و باعث دوگانگی و چند گانگی در بین اعضای پرستاری شد.

رحمان پناه افزود: بهتر است تمام تلاش خودمان را در حوزه کارشناسی حقوق و دستمزد بگذاریم و دیدگاه های کارشناسی را به کمیته مشترک نظام پرستاری و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دولت ارائه دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : سه شنبه 25 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی